Carti de vizita

Carti de vizita

 

Policromie


 

Monocromie


Finisaje


Pentru lucrari mari va rugam contactati-ne  pentru a va face o oferta de pret

Preturile sunt exprimate in lei si contin TVA

 

Astazi, intreprinzatorii se confrunta permanent cu necesitatea de a mentine eticheta de afaceri in conversatiile cu partenerii sau clientii.

Etica afacerilor presupune combinarea numeroaselor elemente ale stilului corporativ si comportamentului corespunzator, insa, dupa cum "teatrul incepe cu un cuier », asa si comunicarea de afaceri incepe cu o carte de vizita.

Cartea de vizita – reprezinta un element al stilului corporativ si un purtator traditional de informatie de contact al persoanei sau organizatiei. Aceasta indica numele posesorului, denumirea companiei si datele de contact ale acesteia, asa ca numarul de telefon, adresa electronica sau postala, si mai recent, adresa site-ului personal sau al companiei.

Cartile de vizita pot fi divizate in personale, corporative si de afaceri.

Cartile de vizita personale se utilizeaza in general in comunicarea neformala, continind doar numele, prenumele si numarul de telefon al proprietarului. Se confectioneaza in orice stil.

Cartile de vizita corporative contin informatii despre companie, insa nu sunt personalizate (cu nume sau prenume). Cartile de asa tip sunt de obicei utilizate la expozitii, conferinte. Cartile corporative se pregatesc conform stilului companiei.

Cartea de vizita de afaceri este cea mai "rigida", fara «surplusuri», in conformitate cu stilul corporativ al companiei. Este folosita in intâlniri oficiale, negocieri, destinata potentialilor clienti. Produsul dat contine in mod obligator numele, prenumele si postului pe care il ocupa posesorul acesteia, denumirea companiei si genul sau de activitate.

De regula, cartile de vizita sunt tiparite nu doar in limba materna a proprietarului, dar si in limba partenerului de afaceri, caruia aceasta va fi inminata.

 

 

 

Nu sunt produse în această categorie.